Oneng vs Bajuri

Oneng Menelpon
Oneng : “bang, telpon kite jelek nih”
Badjuri : “emang nape?”
Oneng : “kagak bise nelpon 911 bang?”
Bajuri : “lagak lu kayak bule’ aje, emangnye lu udah coba pencet?”
Oneng : “kagak bisa dipencet, kagak ade angka 11 nye.”

Oneng Kecelakaan
Oneng datang ke dokter dengan kedua telinganya luka bakar.
Dokter : Apa yang terjadi?
Oneng : Aye sedang nyeterika Dan telepon berdering, aye salah mengambil gagang telpon, kagak sengaje aye Angkat seterika Dan menempelkannye di telinge aye.
Dokter : Wow..! Tetapi apa yang terjadi dengan telinga Anda yang satu lagi?
Oneng : Teman aye yang goblok itu menelepon lagi.

Oneng Di Apotek
Oneng : Mpok, aye MO beli vitamin buat anak aye.
Apoteker : Vitamin A, B atau C, bu?
Oneng : Ape aje deh, anak aye blon ngerti hurup kok…!!

Oneng Belanja
Oneng: “ade makanan bebek, mpok?”
Mpok: “gue kagak jual ntu neng”
Oneng: “oh iye, makasih mpok”

Besoknya datang lagi…
Oneng: “ade makanan bebek, mpok?”
Mpok: “kagak jual neng…”
Oneng: “oh iye, makasih mpok”

Besoknya masih datang lagi…
Oneng: “ade makanan bebek, mpok?”
Mpok: “pan gue ude bilang 2 kali, GUE KAGAK JUAL Dan gak akan pernah jual, Sekali lagi lu tanya, gue paku kaki lu ke lantai…!!! ”
Oneng: “galak amat, maafin aye mpok….”

He, besoknya gak kapok- masih datang…
Oneng: “ade martil gak mpok?”
Mpok: “kagak jual”
Oneng: “kalo paku ade mpok?”
Mpok: “kagak”

Hening sejenak…
Oneng: “ade makanan bebek, mpok?”

Oneng Sok Tau
Badjuri pulang narik bajaj dengan wajah murung…
Oneng: “nape bang? Kok mukenye kusut kayak cucian kering”
Badjuri: “abang malu neng, tadi abis diketawain AMA temen-”
Oneng: “diketawain kenape? Pan bagus bisa ngibur orang”
Badjuri: “gue jawabnye salah pas ditanya Paris ntu letaknye dimane?”
Oneng: “mangkenye bang, kalo naroh barang diinget baek- letaknye”

Oneng Dan Kokok Ayam
Ponakan Oneng memanggil Oneng ke belakang rumah sambil teriak…
Ponakan: mpok oneng… Mpok… Sini buruan…
Oneng: nape sih? Pake tereak- segala…
Ponakan: pratiin TU mpok, matenye mpok…
Oneng: merem? Trus nape?
Ponakan: ntu die mpok, kenape ayam kalo berkokok matenye merem?
Oneng: yee… Begituan ditanyain, pan ayam ude hapal teksnye…

Oneng Kehilangan Uang
Masuk rumah muka Oneng sedih, matanya berkaca-…
Badjuri: “he, elu nape neng? Abis ngiris bawang? Hehe…”
Oneng: “is abang becande mulu’, oneng lagi sedih niy”
Badjuri: “sedih kenape?”
Oneng: “duit aye ilang bang dijalan, 20 rebu”
Badjuri: “iya ela… Gitu aje nangis, ude in abang ganti”
Tangis Oneng jadi makin keras…
Badjuri: “nah lho… Duitnye ude diganti, male tambah kenceng”
Oneng: “pan, kalo duit oneng kagak ilang sekarang ude jadi 40 rebu bang

One thought on “Oneng vs Bajuri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Get Adobe Flash player